Kitap Yorumu: Dönüşüm - Morgan Rice (The Vampire Journals #1)

Dönüşüm – Morgan Rice


Orijinal Adı: Turned
Çevirmen: Emrah Saraçoğlu
Seri Sıralaması: #1
Sayfa Sayısı: 216
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Sonsuz Kitap

Arka Kapak

   İçindeki yırtıcı duyguyu bastırması mümkün değildi…

   Susuzluğu öyle yok ediciydi ki acı çekiyordu…

   Önünde şarkı söyleyen adamın şah damarını parmaklarının ucunda hissediyor, nabzın ritmik sesleri dişlerini kamaştırıyordu.

   18 yaşındaki kibar, güzel ve utangaç Caitlini bedenindeki değişimler büyük bir felakete sürüklüyordu. Vampir meclisleri cadı avı başlatmışlardı, genç kızın yanında yalnızca onun uğruna meclisinden atılmayı göze alan yakışıklı ve güçlü Caleb vardı. İkisinin de hayatı artık Caitlinin bir seçilmiş olup olmadığına bağlı… Şehir vampirler tarafından kapatıldı…

   "Genç okurlar Dönüşüme bayılacak. Morgan Rice vampirlerin yaşadığı tipik olayları bırakıp heyecan dolu bir yol çizmiş. Herkese öneriyoruz."
The Romance Reviews

   "Bu müthiş maceranın ilk sayfasından itibaren heyecanı hissedecek, soluk almaya vakit bulamayacaksınız. Morgan Rice, okuru hikâyenin içine sokmayı çok iyi biliyor. Serinin ikinci kitabını heyecanla bekliyoruz."
Paranormal Romance Guild

   "Hoşunuza gitmeme ihtimali yok!"
Books for Life


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben gayet iyiyim, iş ve okul arasında gidip geliyorum. Bu sebeple Sonsuz Yemin hala elimde sürünüyor. Sizde de aynı durum oluyor mu? Çok can sıkıcı bir durum kesinlikle. Bu arada bu yayını dün akşam derste yazdım ama hoca bilgisayarları kapattırınca bu güne kaldı. Her neyse gelelim kitabımıza…

   Öncelikle bu kitabı alınacaklar ve okumak istediklerim listesine eklemek için internette keşif yaparken rastlamıştım. Malum fantastik, bilim kurgu delisi olduğumdan böyle kitaplar çok ilgimi çekiyor. 

   Arka kapaktaki tanıtımı ve yorumları okuyunca “Hah işte bu! Kesinlikle okumalıyım”  diyerek eklemiştim listeme. Tabi seri olduğunu görünce de ayrı bir sevinç duymuştum. O sırada halk kütüphanesinde bulamadığım ve almaya da fırsatım olmadığından öylece kalmıştı listede adı. A101’de indirime girdiğini görmek benim için bulunmaz nimetti doğrusu. Tek kitabın kendi fiyatına tüm seriyi alabilirdim ancak annem sağ olsun müsaade etmedi.

    Kitabı bir günde çalışırken bitirdim. Şu var ki fena değildi ama çok beğendiğimi de söyleyemem. Gerçi okuduğum yorumlara da bakılırsa çoğu kişi benimle aynı fikirde. 

   Kitap çok hızlı geçiyor. Birçok olay sadece 3-4 günde olup bitiyor. Ayrıca yaşanan karmaşık olaylardan da zevk alınamıyor. Konusu ve anlatımı çok basit geldi. Onca okunan lezzetli kitapların yanında ağızda yavan bir tat bırakıyor. 

   Hele aşkın tadını hiç alamıyorsunuz. Karakterler tam tasvir edilmiyor ve duygu eksikliği çok fazla. Caleb ve Caitlin iki günde şıp diye birbirlerine âşık oluyorlar nasıl oluyorsa.

   Yapılan yorumlara baktığımda ikinci kitabın ilkine göre daha iyi olduğu söylenmiş. Serileri yarım bırakmayı sevmediğimden muhtemelen okurum ama ne zaman bilemiyorum. 

Puanım

Sevgiyle Kalın…


Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison