Mart Ayında Okuduklarım | 2017

Mart Ayında Okuduklarım | 2017



Herkese merhaba! Biliyorum biliyorum, yine epey aksattım blogu. Ama geçerli bir nedenim var. İş durumlarım pek iyi değil, o şube senin bu şube benim dolandım. Anlayacağınız artık farklı bir mağazadayım ve saatlerim hiç belli değildi. Neyse efenim, bugün erken çıktım, biraz kitap aldım - instagramdan takip edenler gördü bile- ve epeydir aklımda olan bloguma yazıp soluklanayım dedim.

Bu aralar çok iyi okuyorum (tü tü tü maallah, nazar değmesin), şimdiden yıllık hedefimi yarıladım bile. Bakalım mart ayında neler okumuşum...
İntikamla Gelen - Jennifer Royceİntikamla Gelen - Jennifer Royce
Sayfa Sayısı: 504
Puanım: 4

Severek okuduğum bir kitap oldu. Gerek karakterler, gerek kurgu açısından oldukça sevdim. Puan kırmamın tek sebebi çok edisyonda epey sıkıntı olmasıydı. Çok fazla yazım hatası vardı. Ama yinede kitabı çok sevdim. 
Kumaştan Kalbe - Aleyna Daşkıran
Kumaştan Kalbe - Aleyna Daşkıran
Sayfa Sayısı: 464
Puanım: 2

Kitabı kurgu ve karakterler itibariyle pek sevemedim. Akış fena değildi ama pek ısınamadım kitaba. Bazen elime alasım bile gelmedi. Çok fazla yazım hatası vardı. Kitapta bazı yerlerin erkek karakterin ağzından anlatılması gereksizdi ve saçma buldum. 
Gizli Bahçe 2 - Kang Yi Eul
Gizli Bahçe 2 - Kang Yi Eul
Sayfa Sayısı: 320
Puanım: 3

Tamam, birebir dizi gibi olmasını beklemiyordum ama böyle olacağını da beklemiyordum. Olaylar hızlıca ve üstün körü geçilmişti. Yazım hataları vardı ve duyguları yeterince yansıtamadı.Diziyi izlememiş olsam, ne ara aşık oldular, aşıksalar ben niye göremiyorum gibi düşüncelere kapılabilirdim. Ki izlediğim halde bunları düşündüm. Yine de Korelilerin o kendilerine has anlatım ve konuşma tarzları bariz oranda görünüyordu ve kitabı okumak hoşuma gitti.
Kayıktaki Çocuk - Maya Mizuno, Vonne Hemels, Golden Sweet (Illustrator)
Kayıktaki Çocuk - Maya Mizuno, Vonne Hemels, Golden Sweet (Illustrator)
Sayfa Sayısı: 44
Puanım: 5

Bu kitap efsane! Evet, bir çocuk kitabı ama çok çok iyi. Çok etkileyiciydi. Cancağazım Yaren (Herabooks)'in taavsiyesiyle aldığım bir kitaptı. Ve iyi ki almışım. Okuyun, okutun! Başka bir şey söylemiyorum.
Toplam okuduğum sayfa sayısı: 1332
Ortalama günlük okunan sayfa sayısı: 43

Evet, benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın.
Sevgiyle kalın...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. çok keyifli kitaplar okumuşsunuz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. iyi ki döndündün diyelim :-)

    Kitap tavsiyesi olunca es geçemiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison