Mayıs Ayında Okuduklarım | 2017

Mayıs Ayında Okuduklarım | 2017

Merhabalar! Yeni bir yazıyla tekrar buradayım. Mayıs ayında genele bakıldığında bayağı iyi okumuşum. Epeyce de izlemişim. İzlediklerim yazısı da kısa zamanda gelecek.

Şimdi... Bakalım neler okumuşum.

Destan - Özge Erkin
Destan - Özge Erkin
Sayfa Sayısı: 440
Puanım: 5

Bu kitap tek kelimeyle; Harikaydı. O şiirsel üslubuyla beni kalbimden vurdu resmen. Hele Destan/Devran karakteri... Bayıldım. Tek diyeceğim şey Özge Erkin ne yazsa okurum bundan sonra. Detaylı yorumu gelecek. 
Baharın Peşinde - R. S. Grey
Baharın Peşinde - R. S. Grey
Sayfa Sayısı: 304
Puanım: 4

Bilindik klişe Amerikan gençliği ve sorunlu aile yapısının haricinde akıcı kurgusu ve anlatımıyla hızlıca okunup bitecek bir kitap. Kitapta geçmiş ve günümüzün harmanlanışını sevdim. Kapak ve mizanpaj tasarımıyla da oldukça güzel bir kitap. Severek okudum. Sizinde seveceğinizi düşünüyorum. 
Değişim - Yasmine Galenorn (Öteki Dünya Serisi #2)
Değişim - Yasmine Galenorn (Öteki Dünya Serisi #2)
Sayfa Sayısı: 384
Puanım: 4

Serinin ikici kitabını seneler önce okumuştum. Hatırladığımı sanıyordum ama epeyce unutmuşum. Yine severek ve merak ederek okudum. Ana karakterimiz Bir likantrop -kedi kadın- olduğundan kitabın genel konusu likantroplar üzerineydi. Puma adamlardan -Zach 😍-, Fok kadına -evet foka dönüşüyor 😁-, Örümcek adamlara kadar - ki bu bildiğiniz örümcek adam değil, tam anlamıyla örümceğe hatta gerçek minik boylarda örümceğe dönüşenlerden- oldukça geniş içeriğe sahip bir kitap. Bu tarz fantastik seviyorsanız bu seriye mutlaka bir şans verin.
Her Gün Biraz Daha Yakın - Jennifer Weiner
Her Gün Biraz Daha Yakın - Jennifer Weiner
Sayfa Sayısı: 384
Puanım: 3,5

Bu kitap... Bilmiyorum, hem sevdim hem sevemedim. Baştan sona kadar, karakterlerin neredeyse tüm hayatını okuyoruz. Çocukluk zamanlarından yetişkinlik zamanlarına kadar. Tüm yaşamını okuyunca haliyle daha tatmin edici bir son bekledim, olmadı. Üstünkörü, bir an anda bitirilmişti. İşlediği konuyu ise sevdim. Dediğim gibi hem sevdim hem sevemedim. 
İşaret - P.C. Cast & Kristin Cast (Gece Evi Serisi #1)
İşaret - P.C. Cast & Kristin Cast (Gece Evi Serisi #1)
Sayfa Sayısı: 335
Puanım: 4

Seneler önce orta okul zamanlarımda okumuştum ilk kez. Serinin çoğunu da Halk kütüphanesinden bulup okumuştum ve elimde bir tane bile kitabı yoktu. Geçenlerde bir kırtasiyede 2. el olarak bulunca aldım. Tekrar okumak güzeldi. Epeyce unuttuğumu fark ettim. Seri son kitaplara doğru biraz bozsa da bu seriyi seviyorum ben. Fantastik okuyanların çoğu bu kitabı okumuştur ama okumayanlarınız varsa bir bakın derim. ^^ 
Toplam okuduğum sayfa sayısı: 1847
Ortalama günlük okunan sayfa sayısı: 60

Evet benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın.. 

Sevgiyle kalın...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Öteki Dünya serisini genel olarak ben de seviyorum, eğlenceli kitaplar :D Gece Evi'ni çok önce okumuş ve Yanmış'ta seriyi bırakmıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de oldukça uzun bir seri baktıkça gözümde büyüse de kitapları/serileri yarım bırakamıyorum. :D Öteki Dünya serisi de zaten bir çırpıda okunup biten kitaplar. 3. kitabını okudum bile. :D

      Sil
  2. özge erkin aldım listeyeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al. Hatta okuduktan sonra Destan'ın dedikodusunu yapalım :D

      Sil
  3. İlk kitabı okuma listeme alayım :)

    Ben biraz tembelim bu aralar, kitap şenliğine gidince o hızla bir kaç kitap okudum. Şimdi elime Sofi'nin Dünyası'nı aldım, ona başlayacağım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz tembellik yaparız arada. İyide gelir biraz kendinle kalmak. ^^ Keyifli okumalar dilerim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison