Temmuz Ayında İzlediklerim | 2017


Herkese merhaba... Yine bolca üşengeçliğin ardından buradayım. :D Bilgisayar başına geçmeye çok çok üşeniyorum gerçekten. Telefonda bile sosyal medyayı fazla kullanmıyorum. Telefonu sadece bir şeyler izlemek için kullanıyorum bu aralar. :) Okullar açıldı, hayat biraz daha düzene giriyor. Bende silkelenip kendime gelebilirim inşallah. Neyse fazla uzatmadan... Bakalım temmuz ayında neler izlemişim...

Baykuş Krallığı Efsanesi

IMDB Puanı: 7,0/10
Yapım: 2010 / ABD, Avustralya /  1s 37dak
Tür: Animasyon, Aksiyon, Macera

Konusu: Genç bir baykuş şeytani baykuş ordusu tarafından ele geçirilince , tehlikeyi durdurabilmek için yeni edindiği arkadaşlarıyla birlikte efsane koruyucuları bulması gerekmektedir..
-----
Çok sevimli karakterleriyle, kurgusuyla, grafikleriyle oldukça severek izlediğim bir animasyon oldu. 
3% | 1. sezon

IMDB Puanı: 7,6/10
Yapım: 2016 - günümüz / Brezilya / 8 bölüm / 2. sezon onaylı
Tür: Aksiyon, Dram, Bilimkurgu, Gerilim

Konusu: Çok kötü zamanlar geçirmekte olan bir dünyadaki insanların kurtuluş için tek bir aydınlık kapısı kalmıştır. Gelecek boyutta yaşamak adına bir yol bulduğunu iddia eden insanlar halk’dan sadece %3'lük bir kısmını seçerek gelecekte yaşama gönderecektir. Dünyanın iyi bir kısmına geçmek için şans verilen bu insanlar bakalım o %3'lük kısma girmek için ne yapacaktır.
-----
Konusuyla dikkatimi çeken bir diziydi. Her bölüm farklı konularda sınavlara tabii tutulan gençler ve onların hayatlarını görüyoruz. Öyle çok sevdiğimi söyleyemesem de iyi bir diziydi. 2. sezonu çıkacakmış sanırım ama henüz o konuda bir bilgim yok. İzlerim diye tahmin ediyorum. 
The 100 | 4. sezon

IMDB Puanı: 7,8/10
Yapım: 2014 - günümüz / ABD / 5. sezon onaylı
Tür: Dram, Gizem, Bilimkurgu

Konusu: 97 yıl önce nükleer bombanın patlaması sonucuna toplam 400 kişi dünyayı terk etmiştir. Yıllar içinde uzayda kaldıkları bu yerde 3 nesil yetişmiştir ve insan sayısı 4000′e ulaşmıştır. Kaynakları tükenme noktasına gelmiştir. Çözüm olarak elbette ki Dünya’ya dönmek akıllarına gelir fakat Dünya’nın halen yaşanabilir olup olmadığını bilmemektedirler. Bunu test etmek için de 100 adet mahkum genç insanı Dünya’ya gönderirler.
-----
Bu dizi çok iyi! Cidden hele bu sezon dehşet vericiydi. Öyle bir sezon finali yaptılar ki meraktan çıldırmamak elde değil. Neyse ki sanırım yeni sezona fazla kalmadı. Ufaktan fragman yayınlamaya başladılar. Henüz izlemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum. ^^
The Vampire Diaries | 7. & 8. sezonlar

IMDB Puanı: 7,8/10
Yapım: 2009 - 2017 / ABD / 8 sezon
Tür: Dram, Fantastik, Korku, Gizem, Romantik, Gerilim

Konusu: Lise öğrencisi olan Elena Gilbert'ın hayatı, gizemli yabancı Stefan Salvatore'un Mystic Falls'a gelmesiyle değişir. Kötü kardeş Damon'ın da kasabaya gelişi de ölümcül sonuçlar doğurabilecek doğaüstü bir aşk üçgeni oluşur.
-----
Son sezonlar oldukça sıkıcıydı. Diziyi sevsem de sırf bitirmek için izledim sanırım. Asıl olay zaten The Originals'da. Genellikle tavsiyem 4. sezona kadar izleyip The Originals'a geçilmesi yönünde. :) 
Healer

IMDB Puanı: 8,7/10
Yapım: 2014 - 2015 / Güney Kore / 20 bölüm
Tür: Aksiyon, Komedi, Dram, Romantik, Gerilim

Konusu: Kim Moon-Ho (Yoo Ji-Tae) büyük bir yayın şirketinde popüler bir muhabirdir. Bir gün geçmişte yaşanan bir davanın gerçek yüzünü öğrenir. Bilerek dava ile alakalı insanlara yaklaşır ve onlara yardımcı olur. Bunları yaparken, o doğruluk ve inançları ile mücadele eder.
Bu arada, Kim Moon-Ho'ye internet muhabiri Chae Young-Shin (Park Min-Young) ve aynı zamanda "Healer" olarakta bilinen Seo Jung-Hoo (Ji Chang-Wook) bu davayı çözmede yardımcı olur.
-----
Yaaa ben bu diziye bayılıyorum. Bu ikinci izleyişimdi. İlkinde tek başıma izlemiştim. Bu sefer anneme izletme bahanesiyle izledim. :)  Dizideki favorim Jung Hoo'nun yanında bir de Ahjumma karakteri. Zaten Ahjumma'yı oynayan Kim Mi Kyung'a bayılıyorum. Kadın muhteşem bir oyuncu. İzlemeyenlere bu diziyi kesinlikle tavsiye ediyorum. :)
Benim izlediklerim bunlardı. Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın. 

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Healer ilgimi çekti. listeme ekledim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler dilerim o halde. 😊 İzlediği bize düşüncelerimizi benimle paylaşırsanız sevinirim. 😊

      Sil
  2. %3'e başlamıştım ama devamını getiremedim. Amerikan dizilerinin arasında farklı bir yapımdı. Belki bir ara tekrar dönüp izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bölüm farklı konu işlediğinden diğer bölümü merak ettirirse ara verilebiliyor. Bende kısa bir ara verip sonra devam etmiştim. İzlemeye karar verirsen, keyifli seyirler dilerim sana. 😊

      Sil
  3. Baykuş Krallığını ne zamandır izleyeyim diyorum nasip olmadı :D Ama yine izleme isteğim doğdu bak hemen gidip izleyeyim bari.

    The 100 kitaplarını okuyorum diziye hiç bakmadım. Lakin kitaplardan istediğim tadı almamıştım bakalım dizi nasıl olacak. Onu da deneyeceğim.

    İyi izlemeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana, keyifle izlerdim umarım.

      Kitabını okumadım an dizi kadar iyi değil diyorlar. Seveceğini düşünüyorum. İzledikten sonra düşüncelerini benimle paylaşırsan çok sevinirim. 😊

      Sil
  4. Baykuş Krallığı Efsanesi mi? Listeye alınıyooooor! ^_^

    YanıtlaSil
  5. hiç birini izlemedimmm
    ama bu ara ben de film izlemeye sardım bir hayli, ne izlemek iyi olur noktasında bu post iyi kaynak bana

    teşekkürlerrrrrrrr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison