Mart Ayında Okuduklarım | 2018


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Bu yazının epey geciktiğinin farkındayım. Ama olsundu. Siz zaten bu gecikmelerin nedenini biliyorsunuz. 😘

Bakalım mart ayında neler okumuşum...
Buz Öpücük - Richelle Mead  (Vampir Akademisi #2)

Sayfa Sayısı: 345
Puanım: 4 / 5

Bir çırpıda okunan keyifli bir kitaptı. Olay kurgusu ilk kitaptan sonra güzel devam ettirilmiş. Strigoi saldırıları, Rose'un eğitim süreci, anne-kız çatışmalarıyla dolu bir kitaptı. Rose'un erkekler hakkında karasız duruşu insanı sinir etsede olaylar bir bütün olarak iyi kurgulanmış. Severek okudum. Ama daha çok Dimitri lütfen..  😍
Labirent: Son İsyan - James Dashner  (The Maze Runner #3)

Sayfa Sayısı: 384
Puanım: 3,5 / 5

Bu seriyi de nihayet noktalamış bulunuyorum. Ara kitapları var ama kim bilir ne zaman okurum... 😅 Kitap bolca ters köşeyle dolu olmasına rağmen hâlâ kafamda sorular yok değil. Sanırım ara kitaplar da bu nedenle çıkmış. Son kitapta her sorunun yanıtını bulamadım maalesef.  Filmini henüz izlemedim. Yakın zamanda izlemeyi düşünüyorum. Kısacası kitabı severek, şaşırarak ve biraz da üzülerek okudum. 
Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout (Vampir Akademisi #2)

Sayfa Sayısı: 360
Puanım: 4 / 5

Yine ve yine hatırlamadığım için tekrar okumak zorunda kaldığım bir kitap. Hatırladığım kadar iyiydi ve bir çırpıda okundu. Kitapta sevdiğim çok fazla nokta var. Bunların başında - hayır yanıldınız Daemon değil 😅 - Katy'nin blogger olması geliyor. Yani demem o ki bir gün uzaylı bir yakışıklıyla tanışmamız çok olası. Hazır olun. 😄
Ermiş - Halil Cibran

Sayfa Sayısı: 55
Puanım: 5 / 5

Severek, düşüncelere boğularak okuduğum çok iyi bir kitap. Cibran ile tanışma kitabım oldu. Kısacık sayfalarına bir dünya dolusu şey barındıran, yüzlerce sayfadan oluşan kişisel gelişim kitaplarını solda sıfır bırakan harika bir kitap. Bayıldım!
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1144
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 38

Evet benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı planlıyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Labirent serisini okumakla okumamak arasındayım. Henüz karar veremedim. Buz Öpücüğü de sanırım vampirli falan bir şey olmalı. Onda da henüz emin değilim. Halil Cibran okumayı istiyorum ama henüz fırsatım olmadı. Yeni kitapları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Labirent özgün bir kurguya sahip, bilim kurgu seviyorsan tavsiye edebilirim. Evet Buz Öpücük Vampir Akademisi'nin ikinci kitabı. Keyifli bir seri. Umarım yakında tanışırsın Cibran ile. Yorum için teşekkürler, sevgiyle kal... :)

      Sil
  2. Ermiş'i yıllar önce okumuştum ama hiç hatırlamıyorum desem :-( Belki bir ara tekrar okurum.

    Nisanda daha güzellerini okursun umarım. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki, tekrar tekrar okunabilecek bir kitap. Her defasında bir şeyler öğreteceğini umuyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison